SKIT DÅLIG UPPDATERING..

... im really sorry, but i just went home. Fuck vad jag suger på engelska. Iallafall, jag ber om ursäkt men jag har haft skola, sen har jag inte haft tid med att leta upp en dator. Som sagt jag slutade ju halv 12 idag. Men eftersom att jag har valt svenska 2 nu, även att jag inte behöver det. Jag valde det för att alla sköna blattar går där) iaf. så jag slutade skit sent. och direkt åkte jag på träning, jag svär bussen kom fram kvart över fem, då jag har träning, Så jag sprang allt vad jag hade hem för att hämta kläder hemifrån och ner igen. Så jävla jobbigt men det var värt det, för träningen är det viktigaste för mig, jag svär. Juste jag tvinga med Pinar för att träna med mig, haha jag svär vi kommer ha kul jao.

back to varför jag inte uppdatera. Sen efter träningen jag åkte hem, duschade och kollade på idol. Sen åt jag äpple och nu sitter jag här. Fan vad soft!
Imorgon har jag bara en fucking lektion, sug vad skönt, Men bussarna går ju inte föräns runt 2 så fuck ska jag göra i skolan. äsch för ta och vara social med dom sköna blattarna på skolan jao! haha.

Nu blev det för mycket text utan bilder, men tyvär så har jag inte orkar ladda kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0