Stamelev på bibblan

yoo bitches. allt bra med er? Själv mår jag sådär. Jag mår typ illa efter att vi kollade på en dokumentär på idrott och lärande. alltså jag mådde inte illa för att filmen, utan jag bara kände att jag vill spy, men efter maten kände jag mig mycket bättre, fortfarande lite yr är jag då, men det går över.

Iaf! idag slutar vi runt 1 men bussarna härifrån börjar gå runt 2. Så jag får sitta i skolan och vänta. Men idag ska jag först iväg och köpa en ny bh, sen ska jag dra och jobba (hjälpa pappa med hans jobb) han har skickat ut reklam till alla. Så det kommer nog vara fullproppat idag.

Sen kanske jag ska på träning(  det blev inge circus, ida kan itne, hon ska vara med sin kille, disssaren =D )
så det blir träning istället. Det ska bli gött. eller jag ska försöka att vara med, för att jag har fortfarande ont i benet efter krashen.

Vi hörs! PEASE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0