tänk!tänk!tänk!tänk!

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT. Jag vet jag har inte uppdaterat på skit länge och sånt. Men ska jag vara ärlig så orkar jag inge mer, jag har inte tid och jag har inge fantasi eller inspration längre. Jag har tänkt så mycket dem senste dagarna om jag ska sluta blogga. Jag vet inte ännu. Jag har besökare, det kan jag seriöst berätta det är inte så många men runt 100 / 200 om dagen, och jag vet att hälften är mina kompisar som läser, och jag orkar inte längre tänka på at jag måste blogga idag, nu, den här sekunden.

Ni som känner mig ( mina vänner) Så vet ni att jag är lat, Jag tycker inte om att sitta vid datorn längre faktist. Ett tag var jag en data nörd. Jag orkade skriva, jag orkade läsa andra bloggar och jag orkade svara på kommentarer, Men nu har allt förändrats.

Jag har för mycket i skolan, jag är aldrig hemma. Jag vill inte lägga ner bloggen för att jag har så många gammla inlägg och gammla bilder som jag vill kolla först eller längre fram i tiden. Jag kommer nog skriva inlägg men inte lika mycket som förr. Jag vet jag kommer förlora alla mina besökare. Men vad ska jag göra när jag inte har något att skriva om.

Jag började blogga för att kunna skriva av mig, träffa nya människor, och kunna kolla in bloggen längre fram i tiden. Jag startade den verkligen inte den för att få pengar eller tävla om besökare eller skriva skit om andra.

Tänker fortfarande, gaaah det är så jobbigt har ångest. Får se hur jag gör.

NI FÅR HA DET SÅ BRA NU! Jag hör av mig om vad jag tänker göra. Men än så länge står det still.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0