Stockholm!

Jag trode jag pallade börja blogga igen, men nooo sir jag pallar inte! men jag tänkte jag kan uppdatera lite nu!
Jag tänkte berätta lite om stockholm! elr jaa det blir inge lång text direkt...

jag var med leilo i stockholm! vi softing in the hood and feeling jävligt good... :) thats al I have to say!

men här kommer bilder på oss från stockhoolm :)


på tågstatinonen i karlstad kl 6 på morgonen!


jag och leila köpte likadana glasögon! :D


sötaste bilden,, lätt :D


min vackra vackra vackra ängel! ( vi åt på tacobar varje dag, vilka fetisar)


Jag på tacobar!


utanför där vi bodde... A-kalla <3333haha


vi sprang ner varje dag/morgon till lidl och köpte godis / mat...... :D


leiloooooo :D


Godmorgon sverige!


HAHAHHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAH lättt skönaste bilden!!


tunnelbanan! =)


leila och hennes bror emin.. visade oss runt i stockholm!


vacker bild right? för mig lyser bilden äkta varm alltså... <3


hahah turister !! ni skulle sett oss. vi äter glass och springer runt och tar kort på varandra och på folk! äkta turist ;)


<3


Jag och emin ,, leilas bror! =d


gangster på plats..



ÄKTA BILD!!!
den är så jävla klockren bild alltså! den är så äkta oxåå!
den bilden påminer mest om stockholm!

asså jag vill tillbaka med samma människor och på samma plats! gaah vill tillbaka... asså okej det var 3 veckor sen jag var där men ändå!! 5 dagar och det kändes som om jag bott där hela mitt liv. elr vad dsäger du leila? <3


Kommentarer
Postat av: maria

SNYGG DU E

2010-05-03 @ 17:12:50
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0