Bästa vännen.

åh nu har man vaknat för tidigt! inte bra bussen går 11 och klockan är halv 8. sov så jävla dåligt i natt. Seriöst det var så oskönt. börjar bli sjuk så låg och frös hela natten min hals gjorde ont min kudde var för hög mitt täcke låg på golvet halva natten ( så mkt som jag rörde mig) och det värsta är att jag vaknade varje timma, somnade en timme vaknade gick på toao ch kissa och somna om och så gjorde jag hela kvällen fan, åh så störande.

men just nu skiter jag i det, för inget ska få göra mig på dålig humör, för ska träffa min bästa kompis idag första gången på 2 snart 3 månader. underbart!!

ska börja göra mig iordning och packa, för vi ska bada i badhuset (som vi brukade alltid göra innan jag reste bort). sen ska vi luncha ute, och sen ska vi dra till rud och soofting in the hood :)









Jag älskar dig bästa vän. du gör mig alltid glad och jag har saknat dig så mkt att det gör ont!
idag ska jag äntligen få träffa dig min andra halva. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0