Imorgon börjar skolan.

godmorgon bloggen. Fråga mig inte varför jag är vaken så tidigt. första gången på 3 månader ungefär. Men jag vaknade tidigt kanske för att jag känner på mig att skolan börjar närma sig och därför måste jag vakna tidigt. Jag somnade tidigt igår också, ungefär 3. Okej ni tänker säkert att det är inte tidigt någonstans, men enligt mig är det tidigt för att jag somnar runt 6/7. Så ja 3 är super bra.

åh skolan börjar imorgon, jag vet inte om jag längtar? eller jo jag längtar till vännerna till alla man inte kan träffa på fritiden, men jag längtar inte till allt plugg. Jag går i 2 an nu. omg omg omg... Måste ta och skärpa mig. I ettan skolkade jag för mycket, sjukanmälde mig minst 3 gånger i veckan och när jag väl var i skolan gjorde jag inget på lektionerna, gick alltid ut och satte mig i cafeterian. Men DET SKA BLI ÄNDRING PÅ MIG! Jag måste sköta skolan och jag har bestämt mig för att sköta mig och jag ska aldrig skolka och jag ska sjukanmäla mig när jag verkligen är sjuk.

Så jag är taggad för skolan, jag har sett mitt schema sämsta schemat i världen, slutar vid 5 nästan varje dag!! sjukt mig eller?

men somsagt saknar själva skolan i sig, ( inte plugg och lektioner) utan vad man kan göra om dagarna när man skolkade lika mycket som mig! :o


haha rökrutan varje rast!


biljardbordet,


haha erica din skitunge, hennes skratt saknar man ;) höhö

Kommentarer
Postat av: Erica

haha, ahmen va goo :D

2010-10-22 @ 21:08:38
URL: http://eriiicahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0