möte outftit!

fan skrev världens längsta inlägg men datorn stängdes av!
iaf. Jag kom hem för någon timma sen har varit på möte som gick jätte bra men det tog längre tid än väntat. Efter mötet drog jag och mötte upp min syster vi drog och köpte en masssa gosaker. sen drog vi hem för myspys. en bra film på tv'en just nu!!

här kommer dagens outfit iaf lite ovanligt för en som heter marie.. haha =)

men möte outfit kan man kalla det för!


tubtop- bikbok
högmidjebyxor - gina (förra årets)
klackskor - libanon.
halsband - fick av mamma i födelsepresent!


Bruuuuuuuuuun jag har blivit elr hur??



nu blir det fast and the fu... vet inte hur det stavas . men kolla på 6an ;) haha
kanske inte blir mer uppdateringar för ska sova tidigt sen! =)
får se !
iaf,
godnatt puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0