städat hela dagen!

hejsan sötnosar! förlåt för dålig uppdatering men jag har städat hela dagen, mublerat om rummet och städar i lekrummet och i min gaderob. säg ngt jag inte gjort den här dagen jätte stolt över mig själv. efter städningen fixade jag mig, noppade ögonbrynen, rakade benen och ja gjorde väl allt en tjej brukar göra. ååååh känner mig så jävla fräch alltså!

imorgon så ska jag få träffa leila !!!! äntligen va ungefär 100 år sen ! så vi ska ta och bada imorgon och softa med livet. natha och nejra kanske kommer med så det blir roligt! efter badet ska vi äta oss feta på mc! haha =D mums!

nu ska jag sätta på en film och försöka sova tidigt för ska dit jätte tidigt. 
vi hörs imorgon om inte senare! puss och kram



en trött marie som är brun...


trött men ändå glad för ska träffa min älsking imorgon!!!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0