Godmorgon!

Hej. Ja, jag vet jag skulle skriva igår om min jul. Men grejen är den att bilderna har inte en kompis skickat än så måste vänta på henne att få dom.

Iaf. igår vart jag med gzime och mamma på stan. Vi köpte lite på rean haha. Mina ögon dras bara på röda lappar ;) haha.iaf. sen åt vi thai buffé mums vad gott det va! Sen drog vi på min träning. och jag hörde så smaskiga grejer om en föredetta kompis. HAHAHA det va så kul så mycket vi dog jag och gzime.

iaf gzime drog tidigt medans jag tränade. Sen kom min mamma och hämtade mig och vi drog hem. Väl framme hemma så kom kocher till mig. Vi drog hem och åt och snackade skit. hahah (ska jag diska åt dig, vänta ropa på din mamma först så hon ser att jag diskar) Hahaha vem är jag nu?? :D

sen vid 1 kom hennes mamma och så drog dom hem. och då deckade jag på en gång. så det va min dag. väldigt trevlig..

Nu ska jag dra upp och äta frukost och packa för har träning idag igen. :D
och imorn ska jag färga håret tror jag ;D !!

peace





jävlar vad gamla bilder, typ 1 år. eller något. jätte snygga hmmm..

Kommentarer
Postat av: M I S S B E L L E

Hallå tjejen!

Vilken enormt fin blogg du har :)

Ville bara kika in och önska dig en härlig Onsdag!

Du är också varmt välkommen in till min blogg och kika in.

Kramar till dig från

Missbelle :)

2010-12-29 @ 13:30:10
URL: http://missbelle.webblogg.se/
Postat av: Anonym

omg marie sluta lägg ut fula bilder på mig :(

2011-02-17 @ 17:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0