grym helg.

hej på er. allt bra? med mig är det super, lite trött men det är skitsamma har haft en grym helg på länge så det trötthet är inget för djuuuuret marie ;D

iaf,  I lördags (igår) kom shanga och hela hennes familj till mig. Haha fullthus kan man typ säga. Hennes mamma och min mamma är vänner också. haha, trevligt. som kocher sa haha ge dom bästis halsband efter 5 min, hahah.

Iaf, sen efter att dom va hos oss hela dagen, så drog jag och shanga till pappas pub och kollade på lite fulla människor, dom var sociala haha. Sen vid 12 var det dags att åka hem till dom,. och jaaaa hur jag får sova borta helt ostress,, att min mamma lät mig. ! haha :D

väl framme hemma hos shanga kollade vi film och somnade direkt.
sen idag (söndag) tidigt på morgonen vid 11 vaknade jag och drog på match, haha väckta stackars familjen arif med mitt oväsen in i duchen, ut ur duchen, äta frukost och plocka efter mig hahah försökte vara så tyst som möjligt men det gick inte jag suger på att vara tyst..

iaf efter mathcen som gick förövrigt jävligt dåligt, vi förlorade. Så drog jag och köpte familjepizza för att överaska familjen arif. efter att vi grisade i oss pizzan fixade shanga mina ögonbryn och lite rensning med tråd! haha aouch va ont det gjorde. sen kom mamma och hämtade mig så drog jag på ännu en träning, fast mer träningsmatch. alltid kul. och nu är jag hemma!

okej jag vet aftonbladet hahaha! sorry inge mer text...

ska kolla film nu peace.


min söta korta kompis haha. dvärgen arif!


hur hon kommer döda mig nu!

btw bilderna är från i sommras.


Kommentarer
Postat av: Denise

SV; Ja skorna finns kvar och det är först till kvarn som gäller :) Åker till Skåne imorgon och vore skönt och få dom sålt innan helgen :)

2010-12-16 @ 23:02:54
URL: http://danajs.blogg.se/
Postat av: Denise

SV; Okej men dom är redan sålda tyvärr!

2010-12-22 @ 10:26:13
URL: http://danajs.blogg.se/
Postat av: MADDES

Härliga bilder

2010-12-22 @ 10:31:34
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0