white chicks.

hej. nu har jag precis kommit hem från gymmet. Jag vet jag är sjuk och har ont i magen, men tänkte så länge jag ligger och degar och äter massa skit godis så kommer jag inte må bättre.
Så drog ner och gymmade en timme. och jag kan säga er att jag mår så mycket bättre verkligen.
sen var jag ute och tog en timmes promenad efter träningen för att bara lyssna på musik, slappna av och tänka.

Så nu är jag hemma i värmen igen och jag ska ducha och fixa lite grejer inför skolan imorgon.

Innan träningen så kollade jag på white chicks och full house serier och åt så mycket godis att det kändes som att träningen inte gjort någon nytta. haha :p

Jag ska iaf hoppa in i duschen nu. =)


hahaha skön!

peace.

Kommentarer
Postat av: erik

Sv: inte så dålig den där heller:D

2010-12-30 @ 22:21:24
URL: http://therightplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0