godmorgon!


(asså det är sjukt, jag saknar skolan, klassen, alla dagar jag är trött och halvsover, hur vi tjejer fular oss i klassen, mitt  andra hem cafeterian. hahah ofta tänker ni? men så sant,, jag älskar skolan, Speciellt hammarö !! <3 hahah. och dagis suger ! )  tjejer ni är grymma!

Har varit vaken ganska länga nu. men har inte kunnat uppdatera för att jag har städat hela huset för att mamma och pappa kommer hem idag och jag är tvungen att visa att jag klarar mig ensam hemma så jag kanske får flytta, det är något mamma har pratat om att jag ska flytta till egen lägenhet, tänk vad kul? omg !! :D

iaf, jag ska vara hemma hela dagen idag tänkte jag. Ska bara ta det lungt, för imorgon har jag match och sen ska jag fira alla hjärtans dag med baby och leila, dom två bästa! hur underbart är inte det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0