goooooodie

asså jag hatar att skriva rubrik? bara för att jag nte kommer på ngt passande att skriva ibland.! jaja det hör inte hit att göra!

godmorgon! haft en bra godnatt sleep? Jo för det har jag. Har sovit som en liten princessa! mysigt och bra.
idag börjar jag praktiken 9 och slutar halv 5, men jag tänkte om jag åker 8 så slutar jag halv 4??? ska jag ska jag ska jag?

jaja jag får se vilken buss jag hinner! EFter dagiset drar jag på uno på tjejkväll, det blir mysigt.
och nu ni?? sen när jag drar hem uppdaterar jag med inlägg ;) haha det har ni väntat på huh?! :D
puss i know!

men ni får ha en bra dag!


bild från igår ! jag och älskade baraa <3

Kommentarer
Postat av: AMANDAWAHLGREN

<3 ha en fin dag!

2010-02-24 @ 07:40:42
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0