Sammanfattning av veckan

Hejsan, nu är det fredag och jag har inte uppdaterat på hmmm... sen måndags. Så jag tänkte berätta lite om min vecka. Men en ursäkt måste jag bara be om. men blogg.se har krånglat och varje gång jag skriver ett inlägg så står det sidan kan inte visas elr ngt :o fett störande och då skrev jag om det 3.. 4 ... 5 ... 6 gånger och tillslut gav jag upp. orkade inte ge mer kraft till blogg.se ;o men hoppas det funkar nu iaf!

Jag skriver bara det roligaste på dagarna orkar itne ta med dagis, för det har jag varit hela veckan och det har varit lika tråkigt varje dag...

Tisdag : jag och baby drog och bowlade och spelade biljard på score, tänkte ta en fika efter men det blev inte så.. Så vi satte oss på duvan och snackade och hade allmänt mysigt.

Onsdag : Tjejkväll på uno... Vi va där en sekund sen drog vi ut och gjorde en tårta som vi skulle ställa ut sen och vinna fina priser,hahahah men min blev nog inte så lyckat ! :o hahaha, ( jag har bild på den, ni får bilden imorogn elr ngt ) hinner inte just nu. Sen träffade jag baby en stund, elr ja en kort stund han följde mig bara till bussen för att säga hejdå ;p hehe

Torsdag : Inget roligt hände den här f*tt dagen. Jag och leila hade planerat som fan att vi skulle hitta på ngt , och då bokade vi danssalen och då sket  allt sig IGEN! asså fan blir galen varje gång vi ska göra ngt kul så är dt ngn som förstör. den här gångne var det mamma! jag går inte in på detaljer onödigt att berätta här vrf vi bråka och vad mer hände den dagen!

Fredag : Ingen dagis... YIPPI. drog till skolan ist, träffade leila. Vi drog till stan och jag ville bjuda på mat så vi drog på ett romantisk dinner... MC! Hahahah (A) vi åt oss feta och sen gick vi runt på stan och letade efter en grej, haha säger inte vad ;: !! gud vet vad !
Sen drog jag hem för attt jobba och nu sitter jag hemma helt ensam med mina småsykson skit soft jag svär. mamma och pappa är i göteborg. Dom ska på fares karam, en står artist i libanon och våran största idol. 2006 när vi var i libanon skulle vi och kolla på han vi köpte biljetter och allt men dagen innan blev det krig och då blev det inge konsär!! :(

sköt om er hörs mer imorgon kanske, för ksa nog sätta på en film och sova!


Jag försöker leka söt. låt mig ,,,, :D


Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Nawh =)

2010-02-13 @ 01:22:50
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0