shulululu.

sorry för dålig uppdatering men jag kom precis hem :) 

dagen började med praktik. När jag hade rast så träffade jag buba en stund, en skön typ fast inte så skön när han slängde in mig i snön och jag blev klassblöt. Med iskall röv, blåta skor och frusna tår och en sur min gick jag in från rasten!

Efter praktiken mötte jag upp baraa och vi drog till torget för att få kläder några kläder av leila. Sen drog jag och baraa till mc och snackade lite, det var länge sen vi träffades, saknade henne <3

iaf sen drog jag på träning och hon hem :)
har precis hoppat ut ur duschen och nu ska jag skala äppelsin (som barnen på dagiset säger) och kolla full house :)

min mobil är urladdning och därför kan jag inte visa bilder som jag och baraa tog i bussen på väg hit! men jag visar bilder så snabbt min mobil laddat lite :)

pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0