VILKEN KVÄLL!

godmorgon! allt väl? vaknade upp nyss. skit skönt!!

vänner ?? vilken jävla kväll det var igår! Det blev inget jobb för mig utan en av mina närmaste kompis kom PINO hade inte träffat henne på 1 hel månad. :( så vi drack och dansade loss. amasing feelings. jag svär!
men det blev så lyckat för pappa också. Det var sååååå mkt folk! man fick max vara 150 personer och vi fick inte släppa in flera. Så det stog runt 40 ute i kö och väntade på att få komma in!

Öl hit och dit, skrik hit och dit, musik hit och dit. Det verkade som om folket hade kul, minst sagt jag också!
men det var så äckligt många gubbar höll på att flörta. Asså usch jag sprang till pinar och höll i henne!=( en man höll om min midja och försökte ta in mig i dansgolvet " skit i din pojkvän" MEN UUUH jag sprang till pappa och gömde mig ;: hahaha! sen en bara aaa här står du och är sexig och vacker! fett äckliga!! =S nej uuuuuh.

okej jag skyrter låt mig :) hehe men det var kul och lyckad kväll!
det blev även ett smått bråk och det var pinos kille som bråkade.! fan att det slutade så =( men aja fulla människor gör saker dom inte vet om typ!

men nu blir det att tagga för match hörs senare idag! pusss.


innan alla kom!!


broshan ;)


pinar hennes kille och jag står lite bakom skiten!!



kommer emr bilder ikväll!
måste raka benen nuuuuuu =)

pusshey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0