allt i ett!

okej nu har jag så mkt att skriva men ändå så lite. jag tänkte sammanfatta dom senaste dagarna lite smått.
♥ onsdag.
♥ SKOLA AGAIN! :/
♥ Jag och saraab drog till bergvik och köpte lite smink och så.
♥ jag och saraab mötte upp paki, eller så kom hon direkt till uno? iaf jag minns inte, men vi va iaf på uno resten av kvällen. vi träffade massa människor. och en snygging (A) haha.
♥ vi drog med bussen hem jag och saraab.


så såg man ut.


jag och saraab på bussen<3333

♥ torsdag.
♥ först blev det skolan och skola är alltid skola och kommer alltid vara skola, alltså tråkigt.
♥ Sen skyndade jag och saraab oss och skulle åka till deje för att träffa hennes bror som kom hem. Men när vi var halvvägs så skriver han att han ska åka igen, så vi går av i forshaga och hälsar på han där. Så vi fick skjuts tillbaka till stan.
♥ Vi drog till UNO och var där med en massa importer. snart kommer jag och saraab bli stämplade i pannan, (IMPORTLIGAN) ;) haha.
♥ Sen vid 7 drog vi med bussen hem. Jag kom till pappas jobb och hjälpa till lite och sen åkte jag hemhem, alltså där jag bor och chilla med livet.
 

har en stor tjal, kort "skinnjacka" leggings och stövlar!


klet spegel men det duger.


jag och pino<3 . shit vad bruun jag är jämfört med henne, :)

♥ Fredag. bästa dagen på länge. :) och nej jag tänker inte avslöja så mkkt.
♥ skolan var rolig idag, för att leila baby var där. :)
♥ jag och leila mötte upp A och hans kompisar och så kollade vi på bio på uno, haha ;)
♥ blev utslängd från uno för att jag inte hade leg.
♥ NU AVSLÖJAR JAG INGE MER ! :D
Men dagen var iaf hur bra som helst, det började stelt och slutade bäst<3
bilder från dagen ;



vi försökte ta en dagens outfit, men vi fulade oss bara ;) haha.


buizzzznes.


jag fular mig som vanligt. och linda vad har vi sagt om den där minen ;)


skräll oss vi försöker leka gangsters, allt jag leker är suddig! ;)

en riktig bra vecka, love it! och jag bara älskar hur bra 2010 har börjat. BÄST! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0