awards!

Jag fick denna award av Azra


  Den som får denna award ska göra på detta viset:

1. Lägg in awarden på din blogg.
2. Länka till personen du har fått den av.
3. Berätta 7 intressanta saker om dig själv!
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till!
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta!

  • Jag har en sommarstuga i libanon.
  • Jag har skit bra självförtroende
  • Har fobi för småkryp som spindlar.
  • Jag vill vara 18 resten av livet.
  • Jag älskar sommaren som fan.
  • Jag har smiliegropar. :)
  • Mina vänner är bäst, skulle aldrig klara mig utan dom!

De personer som jag vill ska få denna award är:

Azra,  Eveline, Britta, leila, simone, Falsksanning (jag var tvungen hon förtjänar det, hon har tillräckligt med läsare, än mina 30 läsare ;) haha men ändå.) Gina 

Här är iaf mina absolut favoritbloggar.


Kommentarer
Postat av: mondaytosunday

åh! du kan ju vara denna planets mest sötaste! <3

2010-02-01 @ 18:01:17
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/
Postat av: eveline

coolt förresten med en sommarstuga i libanon! :D måste vara underbart! :D

2010-02-01 @ 18:02:01
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0