FIGHT HERE YOU GO!

hejsan bloggen, förlåt för förra inlägget. haha var bara så jävla sur! ska berätta nu men orkar inte ta med allt ;) men ska försöka.
jo det var så här. det satt en tjej på toan, de är den enda toan jag går till för att släppa kablar. sen så knackade jag för det tog så långt tid där inne. hon öppnar dörren och börja tjafsa. "knackar man på en toa dörr?" "BOM" gick hon in i mig. Och jag var på ret humör så jag gick efter och började. "säg förlåt, säg förlåt. säg förlåt." jag bombade hennes och mitt huvud. iaf, jag ville ha en ursäkt ;)

sen efter 20 minuter kommer hero och paki (?) haha, iaf sen började dom tjafsa. sen det gick en halv timme och hon ville inte säga förlåt. sen så höll jag i henne för att hon inte skulle gå in, men då smokade hon till mig alltså en fet smäll och kossan är inte liten heller, shit! iaf, sen sparkade hon mig? hahah kan hon inte bättre. sen gjorde jag "självförsvar" och den enda reflexen var att hålla i mig i henne hår och då när jag drog ramlade löshåret av? HAHAH men det äckliga var att folk säger att det är hennes riktiga? fyfan vad äckligt.

men iaf, så gick det till. Men jag kommer slå sönder henne när jag ser henne imorgon, och jag är inte ensam tro mig muckar man mot en blatte muckar man med alla blattar tro mig, :)

men det roliga var att om jag ville slå henne så skulle jag göra det direkt, men jag är inte en sån som slåss hatar sånt och jag vill inte få skit i skolan och bli utslängd. därför höll jag en låg profil. men ändå imorgon utanför skolan ska hon få! 

iaf det var många som undarade vad som hänt och här har ni det. tog inte med allt för jag orkar inte fan ,inte ens värt att ta upp ;) hahah! 

men iaf för att det ska bli roligare här har ni en bild på mig tur att man inte ser smällen på bilden, or? do you see it ?

jo det syns lite på vänster kind? hahaha. kul iaf.


Kommentarer
Postat av: 6452352

låter moget, ja och alla mina blatte kompisar ska slå ner henne! vad tror du om dig själv egentligen? dags att leva i verkligheten och VÄXA UPP kanske?

2010-01-12 @ 00:17:48
Postat av: Denisé

Fin blogg ! :)

2010-01-12 @ 01:14:23
URL: http://gaysomfan.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Okej, nu förstår jag dig :o :P

2010-01-12 @ 12:00:05
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0