godnatt.

Jag har haft fullt upp hela dagen faktiskt. först så dömde jag 3 matcher med lythine, fettt tråkigt jag svär. Sen så drog vi hem till mig för att laga mat, sen satt hon vid datorn och jag snacka i telefn, haha sociala va var alltså, ifall ni undrar så var det saraab jag snackade med ;)hehe

sen drog vi på trimhandboll med gammla gubbar. haha skit kul är det jag lovar. :)
Sen drog jag till pizzerian städade lite och nu är jag så trött att jag måste ta och lägga mig nu, har inte hunnit svara på kommenterarer eller kanppt läsa bloggar elr kolla mail. fan fullt upp!

förästen A försöker lära mig spanska, haha det går jätte bra, gue haces? haha det betyder vad gör du? :p hahah shet ett ord, bra marie ;)
haha vänta bara när han lärt mig allt, jag ska bara snacka spanska . Har alltid sen jag vart liten viljat lära mig spanska :o?

peace out!


Kommentarer
Postat av: Leila

hahaha gumman du behöver en kram :) haha skojar bara men de är skitt bra lär dej sen du ska lära mig ;) <333

2010-01-18 @ 06:44:58
URL: http://leis.blogg.se/
Postat av: roberts fru

que* ;)

2010-01-19 @ 18:22:33
URL: http://ssockerr.devote.seevote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0