kl är halv 5 :o



godmorgon? jag har knappt sagt godnatt och det är godmorgon nu? ja vad ska man säga. jag har suttit uppe med gzime och spelat sten sax påse. hon kunde heller inte sova, men skräll hon är en riktig skolkare så skräll att hon är uppe. haha skoja förlåt. men jag tycker om den bruden ändå. <3

men back to mee. om en timme ska jag börja göra iordnig mig, men gzime ska ringa snart och hålla mig sällskap tills jag gjort iording mig och grejer, snällt! :)

haha jag är glad även att jag inte sovit. men akta er i skolan för då är jag inte direkt den gladaste människan!! :D


jag känner mig som trötter från snövit just nu. allt jag vill är sleeeeeeeeeeeeeeep! its all I neeed. come on i want to sleeep tight :o

jaja får sova på skolbänken imorgon istället, kommer se ut som han ;



vacker right? haha

Sleep in school like everybudy else. (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0