lei gäst bloggar ♥

Hejsan. De är så att Marie ska dömma handbolls matcher idag så hon kommer inte kunna blogga nåt så jag får gäst blogga åt henne.

Vill bara säga att jag saknar dig Marie skitt mkt så jag längtar tills imorn då jag får träffa dig. De är så jobbigt att vi bor så långt borta i från varan :O Men men vänta bara eftergymnasiet ;)

Tänkte visa bilder från fredags på oss när vi fixa bizznes :D



Här hade vi fixat all bizznes men marie va rädd men vi lyckades ändå som alltid :)



Här har ni då söta Marie (A) <3



döda mig inte för jag ladda upp den bilden men du är bara för sööt!



och här har ni mig då och skolans största spegel :O



och sista bilden på oss två :)  <33


besök även min blogg :)  http://leis.blogg.se 


Kommentarer
Postat av: hanna

hej fin blogg! :)

kolla gärna in min &

lämna en kommentar 8D

2010-01-17 @ 14:17:45
URL: http://dreamonbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0