Leila gästbloggar

Hejsan alla Marie's blogg läsare :)
Nu är det så att Marie är i gbg så hon kommer inte kunna blogga något så jag tänkte berätta lite om hur vi fira ny år och vad vi gjorde när hon va här hos mig.
I torsdags då kom Marie till mig tidigt på morgonen runt halv 11 då va jag hel död men då börja vi fixa oss och åkte till stan och shoppa kläder Marie köpte en jätte fin tröja från cubus och en från hm så köpte hon nåt mer men nu minns jag inte hehe. I alla fall sen när vi kom hem så fortsätte vi att fixa oss mer eftersom vi skulle fira ny år först med min familj. Så runt 19:00 åt vi jätte god mat eller hur Marie ? haha xD 
Sen så gick vi ut med Emin och mötte hans kompisar och va ute en stund och sprängde raketer.
Efter det så kom vi hem med dem och börja för festa, drack och så men jag drack bara energi drink eftersom jag inte tål sprit, men men sen så runt kvart i 12 på kvällen kom Loke och hämta oss och körde till stan och så på 12 slaget var alla i stan verkligen jätte glada alla gick fram till alla krama varan och önska gott nytt år, de är inte varje dag man ser alla så glada och fulla haha :D
Så va de jätte många som kom fram till Marie och krama henne fast hon inte kände dem HAHAh ;D
Efter det så åkte vi hem till mig igen typ 2 eller nåt minns inte riktigt när det va, och då vet jag inte ens hur det gick till men tydligen hade jag fixat blogg till mig själv hahah http://leis.blogg.se/ gå in och läs :)
Och just de glömde skriva att på vägen hem på bussen hände det en sak men de får Marie skriva för jag orkar inte hahaxD

men nu orkar jag inte skriva nåt mer Marie får skriva mer när hon kommer hem.

Så jag vill önska er alla gott nytt år och hoppas att år 2010 blir det bästa året för er alla :)


och så här kommer det lite bilder :












Här va de lite bilder från ny år men de kommer mer :)

<3




Kommentarer
Postat av: LEILA!

älskling vi hade bäst på ny år !

2010-01-03 @ 21:51:47
URL: http://leis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0