Mitt 2009 i bilder del 1 ;




Jag fick min första egna bärbara dator.


bry er inte om datumet det var under en cup.
Men jag började träna det laget på bilden. Slutade efter den cupen (bilden)




Jag klippte lugg för första gången. 



Jag bråkade och blev vänn bråkade och blev vänn med mr risberg ;) men skönt att vi är vänner nu iaf.


Jag blonderade mitt hår, eller ja jag skulle färga håret brunt med det blev blonda slinogr :o
Men jag trivdes idet .


Jag såg för det mesta ut så här. Mjukis och en cardigan och lockigt hår.



Jag ändrade lite i stilen och började platta håret varje dag.



Jag vågade klippa lugg igen. och blev jätte nöjd.


jag igen med lugg.


Jag blev kär i chrisbrown. åh jag minns den dagen jag började lyssna på hans låt with you och sen fastnade jag för han helt asså jag har alltid tyckt om han och har alltid vetat om han i 2 år typ Men det var då jag blev im into brown sugar. u know ;) gah jag grät för jag ville ha han :( haha


Jag och saraab började umgås oftare <3




Jag började springa ute med johanna typ varje dag när vi inte hade handbollsträning.


Åkte till färgelanda till min morbror <3


Med både chawan .....

och madde



kvällarna spenderades med en vattenpipa och öl i handen.


haha trevliga dagar.



Jag slutade handboll. =/



Min syster fyllde år och hon hade pjamasparty. och tror ni jag kunde sova den kvällen dom hade kuddkrig med mina kuddar, dom hade mig som staty och dom slog på mig, dom tvingade mig hämta gottis hela tiden till dom. ungar alltså. :o


Jag fick min första egna kamera och då va george tvungen att testa den :| haha


Jag började träna på gym varje dag eftersom jag slutade handboll.


Jag började spela piano så pappa köpte en till mig :)


En rolig månad låt bilderna tala för sig själv.


Jag fick en kusin<3



Min kusin gifte sig. haha min pappa skräll att det är han som ska vara bossen!! ;)


9ans show blev klockren.


RESA TILL PARIS MED FRANSKA GRUPPEN, det var nog det bästa jag gjort i mitt liv<3


Men bussresan var nog det roligaste eller vad säger ni? så kul man har alla är samlade, vi leker busar , spelar kort sjunger och kollar på mama mia hela natten. vi åkte genom olika länder jätte kul :)

SIST MEN INTE MINST ;


Jag började blogga =) jag starta upp tjejen med bling :) heheh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0