rubrik


en söt och trött marie igår :o

godmorgon på er. jag har precis vaknat. okej inte precis har varit vaken i en timme typ. vart tvungen att städa hela huset. :o vissa tror på lyx! sen så har jag packat för min kusin grät sönder att hon vill hem så jag ringde hennes pappa så han kommer. stackare för båda hennes baba måste åka i 3 timmar hit och sen 3 tillbaka. och 4 åriingen som grät sönder och som saknar sina föräldrar fan :o hon skrämde sönder mitt liv när hon grät som hon gjorde.

iaf, jag ska snart hoppa in i ducshen ska raka benen och grejer. jag har träning om en timme. shet har inte tränat handboll på 3 veckor nu. men det bra jag har gymmat varje dag ist, så jag är i toppform fortfarande! :D

peace ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0