sorry för dålig uppdatering.

godmorgon. förlåt för dålig uppdate. men jag har haft ganska fullt up och så. speciellt nu när skolan börjat och allt. jag kommer inte hinna blogg ordentligt och så. men iaf,

 igår var jag med leila hela dagen. slutade skola tidigt så drog direkt till henne och kolla på indisk film :o haha shet jag fattade inget men grät ändå ! hahaha, sen börja vi göra oss iodning vi noppa ögonbrynen och klipte muchen. haha ! sen drog vi ner och mötte hela rudgänget, och då drog vi till våxnäs för att bowla. fan vad kul det var asså, skrattade sönder och träffade massa folk och senare vid 7 så satte dom på disco lampan och allt då blev allt så mkt roligare :) haha.

iaf sen kom min mami och hämtade mig för jag orkade inte följa med tillbaka till rud och fika. men det var en jätte trevlig dag iaf, jätte nöjd. Leila tack för du gör allt så mkt roligare<3

Bilder kommer snart, leila
måste bara skicka några. hade inte med min kamera, eller rättare sagt jag vet inte vart min kamera är :o

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0