godmorgon libanon!

hejsan alla söta vänner, alla i sverige jag undrar hur ni känner? HAHA shet jag kan rimma.
nu ska vi vara seriösa. Jag uppdaterade inte bloggen mer igår för jag var i sjukhuset hela dagen. Min släkting har fått något i benet. asså jagk an inte förklara på svenska hur jagm enar. men typ hon har fått som hjärnskakning men det är i benent? Hahaha okej vet inte hur jag ska förklara mamma förklarade det så! iaf, så hon ska vara i sjukhuset i 2 veckor jätte synd. hon har virus i ryggen och massa knas saker, krya på dig habibte!

iaf, idag blir det att åka och hälsa på igen, för jag tycker om henne så mkt! hon är så jävla underbar. och för att hon verkligen vill att jag ska upp och hälsa på! så kanske inte kan uppdatera. Eller jag ska försöka.

iaf, nu måste jag dra upp till dom och se om dom behöver ngt. alltså flickorna, föräldrarna är i sjukhuset så dom är ensama hemma! och en av dom är som mig hon kan inte göra ngt själv ;)
tur att dom bor grannar!

nu ska jag dra mig.
peace


syskonen, krya på dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

måste du gifta dig med en kristen?

2010-07-13 @ 04:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0