Dagens shopping;




Väska - kappahl 280 kr.
Plånbok - (minns inte butikens namn) 300 kr
glasögon och armbad - hm gick på typ 50 kr
massa ansiktsprodukter - hälso butiken 300 kr
Skor - skopunkten. 99 kr
klocka - Min bror köpte med den från göteborg 200 / 300 vet inte riktigt..




Älskar anisktsprodukter. specillt dom här. först använder man den vita och rengör. sen använder man den rosa som skljer. och efter lägger du cocos kräm i ansiktet samt kroppen så luktar du skit gott...


vanliga skor som jag ska ha innan jag åker till libanon för sen köper jag convirse.


MIN ÄLSKLINGS VÄSKA !


plånboken är proppad med kort men fattas pengar som jag gjorde av med idag!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

fint :)

2010-06-01 @ 21:43:36
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0