godnatt bloggen.

nu har jag packat ner allt, städat mitt rum och sånt, fixat naglar, rakat benen, ansiktsmask. Jag har bara håret kvar men det gör jag imorgon på morgonen innan vi åker!

imorgon har jag tandläkare runt 9 på morgonen! ska laga framtanden den har gått sönder.. =( sen drar ajg till gymmet och kör en timmes hård träning så det bränns i hela kroppen. Sen drar jag hem duschar och vid kl 3 på eftermiddagen beger vi oss av till karlstad bussstation. där kommer mina vänner stå och vinka av mig..

nu håller jag på att ladda ner lite sköna filmer och låtar till resan för att datorn är med och det blir segt att åka buss flera timmar utan filmer ;)

tänkte visa lite shopping jag gjort den senaste veckan!

annars hörs vi imorgon innan jag åker, sköt om er och godnatt!


en söt tröja från bikbok 280 :-


en vanlig tröja med puffiga armar fett fin. bikbok - 300 :-


en vanlig väska som är rymmligt stor hm- 340 :-


älskar märkta axlar!! hm - 300:-


det märks att jag tycker om randigt elr? love it!

internet hackar för mkt så segt när jag ska ladda upp bilder. såpallar inte att det segar så ska sova nu !!

vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0