good newws!

jag har bra nyheter och dåliga nyheter!

just nu dom här senaste dagarna har varit ett helvete. därför jag inte uppdaterat. det är för privat för att ta här. men jag kan säga att jag har gjort mitt livs största misstag och jag har tänkt efter. jag ska bli en bra människa igen, ska börja ´vara trogen mot mina föräldrar. jag ska bli ny människa efter sommarlovet!

iaf, imorgon åker jag till libanon för er som inte visste? jag ska vara borta i 2 månader? ÅÅÅÅH nej tänker ni fan jag vill ha uppdateringar. men lyssna noga nu! JAG KOMMER TA MED DATORN PLUS INTERNET. så jag kan uppdatera varje dag och jag lovar att uppdatera med en massa somriga bilder!!
och alla mina vänner har sagt uppdatera mins 10 gånger om dagen för att vi ska se vad du håller på med där borta din skitunge.. så jaa jag lovar att uppdatera så gott jag kan!! :D

men nu måste jag packa.. vi hörs senare elr ngt! har fullt upp faktiskt!


bild från klassresan!


dagens outfit för en vecka sen haha!




gzime gumman<3


så såg jag ut på skolavslutningen ( som var värsta dagen i mitt liv)
mina vänner vet varför!


och här är på kroppen.. jätte fin klänning, syns inte så mycket men den är riktigt fläshig! :D


Kommentarer
Postat av: gzime

ta bort bilden på mig!!!!

2010-06-15 @ 13:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0