Vad gjorde jag igår..?

igår så hade jag fullt upp faktiskt. Först åkte jag till stan med mamma för att shoppa kläder. Bråkade sönder med mamma så det blev inga kläder (efter som hon betalar) sen drog vi till mariebergsskogen med mammas kompisar och grillade. Jag och min sjuka syster hoppas i vattnet med kläder på! hahaha alla kollade sönder på oss. vi hade fett kul om jag ska vara ärlig. det började md att vi bara kastade vatten på varnadra sen ramla vi i båda två. hahaa!

senare på kvällen jobbade jag. Jag är bartender nu så ni vet. haha ! fett kul och blanda drinkar.. fast fett jobbigt och stressigt det är alltså!

nu ska jag träna lite... för om en vecka åker jag till LIBANON! YEAAAAAAAAAAAAAAAH


tummen upp för fina vädret! ( okej jag ville bara visa mina fina ringar ;)









nu blir det träning.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh tack så mycket :D

2010-06-06 @ 17:58:23
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0