Dagens;

Idag har jag på mig något jag inte brukar ha på mig. minns ni den outfiten jag hade på bowlingen jag hatade den för tightsen var för genomskinliga. men nu har jag leggings under klänningen och nu känner jag mig mer trygg varsegood nu kmr en dagens;


inga ringar ingenting på mig.....

men.....


nu kom alla fram, ringar plus klocka och armband.

jag har iaf på mig.
En tight klänning som jag vikit upp annars är den för lång. - cubus
en väst - min brorsas.
ringar - hm och glitter.
armband med bling - no ide
klocka - ur&pen
leggings - gina
bälte - i shockholm på hm.

nu måste jag fixa mitt ansikte med smink och det.... och fixa mitt fucking hår :S

peace vi hörs när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

heheh snygga käder

2010-03-22 @ 15:36:30
Postat av: leila

kläningen är inte från cubus :S

den är från monki

2010-03-23 @ 13:32:18
URL: http://leis.blogg.se/
Postat av: Anonym

du gillar ju mycke ringar heheh ,bling bling tjejen

2010-03-28 @ 00:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0