DAGENS;

Nu är jag klar och ska dra iväg till polisen! =( Önska mig lycka till alla mina få läsare!

Så länge får ni en dagens outfit!




jag funderar fortfarande på om jag ska ha stjal elr inte?! hmmmmm. tänk tänk tänk tänk !

iaf, jag har på mig leggings, mini tröja och linne från Gina.
halsduk - åhlens. 
Tröja - h&m.

Åh jag är inte ens klar. Jag har mkt kvar, som ta på mig ringar klocka, armband. sminka mig, ta på skorna på fötterna och jacka´. och borsta tänderna ??? äta frukost måste jag oxå!
jaja
 vi hörs när jag kommer hem!

jalla peace. om jag inte överlever ! så vill jag bara säga jag älskar alla mina vänner och familj ;) haha


Kommentarer
Postat av: ellen

Fiiint. c;

2010-03-05 @ 17:01:38
URL: http://ellenbma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0