dålig uppdatering... dont tell me

Jag var så inställd på att skriva inlägg i skolan när jag väl hade chansen. och jag hade dator hela dagen idag men slog det mig att blogga? nej tyvär! jag var så upptagen med inlämningar och en massa skrivningar så var tvungen att skriva klart, har för många ämnen som jag är efter i.

Men iaf, efter skolan drog jag till cubus för att försöka byta en grej ,,,, tyvär det gick inte. Så istället drog jag och saraab och mötte upp hennes mamma och syster från bussstatinonen. Sen drog vi alla hem!
fast jag hoppade av på vägen för att jag hade träning.
 
Jag är skadad igen då... för tusende gånger. asså fan vad jag hatar det ! just nu är det armen, jag hade infektion i armen för en månad sen och nu har jag fått tillbaka infektionen =( helvete, måste ta det lugnt med handbollen=(

Jag ska lägga linement nu, vi hörs kanske sen men annars godnatt!

Nu kommer det en massa egopic!



Jaaa ibland är jag väldigt självkär =(


Jag älskar bara mina ögon på den här bilden!


och på den här!


leila min ängel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0