godnatt!

ufft klockan är halv 3 och jag har precis kommit hem, har varit på pub hela kvällen! Men idag... var det jävligt dött alltså! inte en jävel. Fett tomt och seeeeeeeeegt! men what a hack det kommer fler nätter!

jag ska iaf ta bort sminket, borsta tänderna, hoppa i sängen och dejta kudden, är så jävla trött alltås! har hållt på hela dagen först började det med träning hemma i 2 timmar (zumba) sen fick jag en crazy idé att gymma 2 timmar, så tvingade med min syster för att träna och sen drog jag till puben och där blev jag sittandes för skit tråkigt som det var, inge dans elr ngt!

inge mer babbel nu! vi hörs imorgon! have mercy on me och godnatt!


även allt slit idag och jag var fortfarande jätte glad! okej okej, ska inte ljuga, inners inne ville jag bara skrika, gråta och slåss! jag var och är inte glad alls. är besviken, trött på skit, och falska personer! och så åär jag trött för träningen och så dååå men what evaaaaaa. ååh nu vill jag se white chicks! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0