godnatt.

Jag har snackat lite med baby på msn och en gammal klasskompis. En saknad person alltså. snackat om gamla klassen och såå.. haha. iaf jag ska inte till skolan imorgon, ohnej elr jo jag ska till en skola men inte min. Jag ska till baraas skola. Ska vara där till kl2, sen ska jag dra på rättegång. och efter rättegången ska jag dra på träning.

och eftersom jag ska ta bussen halv 10 imorgon så behöver jag inte sova jätte tidigt ikväll. så tänkte kolla på youtube klipp på roliga klipp. och så tänkte jag om jag orkar så ska jag packa handbollskläderna elr så gör jag det imorgon.

nog om babbel vi hörs imorogn.. sorry men imorgon blir det inte uppdateringar. ellr ja inte många. :O



jag och leila har köpt ett vänskaps halsband som vi ska ha på oss dag och natt, i ur och skur. får aldrig ta av oss dom(bara när vi duschar) hahahha ;) nej men det är symbool för våran vänskap <3

älskar dig bästavän<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

neee så söta ni är hoppas är vänner för ivikt

2010-03-28 @ 00:10:58
Postat av: Anonym

ne vad guliga nu är (L)(L)

2010-03-28 @ 00:12:14
Postat av: natali

söta ni är

2010-03-28 @ 00:12:54
Postat av: Anonym

(L)(L) så söt(L)(L)

2010-03-28 @ 00:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0