godnatt!

Idag har min dag bestått av träning och städning hey det rimmar ;) okej nu ska jag inte babbla för mkt! 

Jag ska försöka sova nu men det går inge bra alltså jag är knappt trött. gaaaah jag har vänt på dygnet! =( tänk det är skola snart igen! för er som missat det är sportlov här i karlstad!

Iaf klockan 8 ska jag vara vaken för att åka till karlstad på polisförhör! killl meeee. vet inte vad jag ska säga. även om det är jag som blev misshandlad så har jag ingen aning om vad jag ska säga det var liksom???? 2 månader sen. Jag har glömt bort, elr jag försöker glömma bort!

jaja, ska inte babbla mer , försöker uppdatera lika mkt som idag imorgon? okej jag förstår om ni inte fattar men jag är jävligt trött för att fatta själv! :S

jalla vi hörs imorogn! pusssss


Ojjjjjj gammal bild. ni ser datumet själv!! =( saraab skickade massa gammla bilder förut på msn. haha jag kommer inte visa alla, BARA 1 =D haha skämms för mkt, fett fula bilder!

btw bilden togs när vi besökte gymnasium i 9an. då vi åkte först till hammarö där jag fastnade för! älskade skolan direkt. Sen drog vi till tingvalla och helvette vad ruttet ! aldrig mer!

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0