GRATTIS 18 år!

hejsan, vill först ta och säga grattis min älskade vän på 18 årsdagen. Baraa det är En fet dag för dig och jag hoppas du får en skit bra dag och hoppas du lever i BARA 18 år till ;) peace haha skoja! love u<3

Jag har precis kommit hem från träningen, men innan träningen så har jag varit på stan med leila och tjejkväll! Jag och leila drog och kollade kläder. Jag köpte en tröja till mig och köpte en present till mami! <3 sen drog vi köpte kycklingklubbor och bröd och satte oss på trappan uppe vid ett hus och började smaska i oss. hahaha och varjegång det kmr förbi ngn snackar vi importska yani vi förstår inte på andra. och vi skyllde på att vi är kurder , vi har inget land ! därför siter vi och äter i en trappuppgång! haha iaf, bäääääääst!

sen drog vi till tjejkvällen och snackade lite. Jag drog jätte tidigt för skulle med bussen hem för att sedan dra på träning i kil! ni får ha en fortsatt trevlig kväll och inlägget är inte slut ohhhnej. nu kmr det bilder!



Jag och pinar spelar biljard i skolan! :)


kyckling i trappen ! muuuuuuuuuuums <3


habibi<3


vi dog dagens outfitbilder


blev och ta kort på min casual outfit!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Okej, jag diggar jeansen..

2010-03-11 @ 04:47:29
URL: http://mondoblog.se/Lousy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0