hemma!

hejsan alla sötnosar. har precis kommit hem!

Mötte upp jackline på stan i morse klockan halv 10. Vi drog och köpte frukost. Sen drog vi till hennes skola men hon hade oxå studiedag så vi fick för oss att sola solarium, så vi drog och sola i 20 minuter. Jävlar vad skönt det var alltså. iaf, sen drog vi och luncha på det glamourösaste stället i SVERIGE! MCDONALDS! =(

efter att vi feta oss med en massa mat drog vi hem till henne. har aldrig varit på kronoparken så för första gången var jag där! iaf, vi softade hemma hos henne och åt glassss hahaha ;) sen sprang jag till bussen....... but... jag missade den och då drog jag tillbaka till henne för att vänta på nästa! thats my story liksom

elr nej it dosent end yet... jag drog på träning, jag missade halva bara men what a hack jag gymade sen efter !

sorry har inga bilder från dagen eftersom min mobil har typ gått konkurs för länge sen alltså.
jag och gzime KANSKe ska dygna hela natten! haha får se hur länge jag orkar vara vaken!
peace out

Kommentarer
Postat av: melanie

svar: haha ja. allt bra? :) kramar

2010-03-09 @ 08:57:44
URL: http://melaniees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0