hey margareta.

hello mamacita, hahah varför leker jag spansk för. =D
haha, nej men jag har precis kommit hem. Svär fett värd dag alltså!

imorse så drog jag och leila och badade från 6 till 9 typ. haha fett kul men fan vad trött ! Men sen drog vi itll skolan, fett ovärt säger jag bara. Sen efter skolan drar vi hem till leila och äter mat.

senare drar vi ut till rud och hänger där. Fan vad kul det var hahah, fett sköna alla på rud jag svär. vill flytta tillbaka till rud =( I<3RUD hahahha fett synd om mig :( men iaf, fett bra dag. min mobil var död nästan hela dagen därför blev det inga bilder =( sorry fet tråkig jag är men ni får leva med det=(

men iaf, jag ska fan DEJTA KUDDEN HELA KVÄLLEN för jag pallar inte vara vaken längre :( har varit uppe för länge. puss och godnatt om jag inte drar till skolan... som jag tror att jag inte ska. så kommer det bli fett med uppdateringar ;)


HAHAHHA SKÖÖÖÖÖÖÖÖN

Kommentarer
Postat av: leila

yeah de är så det ska va :U RUD <3333333333333

2010-03-18 @ 07:44:58
URL: http://leis.blogg.se/
Postat av: natali

villken hällig dag hoppas ni hade kul:D

2010-03-18 @ 18:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0