im angry!

hejsan, nu är jag jävligt sur alltså! fråga mig inte varför.,,,asså jag är så trött på allt just nu! jag behöver ush nu på en gång!!!!!

jag har väntat sen kl 5 att mamma ska dra hemifrån! för att jag ska kunna dansa zumba, meeeeeeeeeeen istället för att dra lägger hon ved i kaminen och tro mig det är hundra grader här inne så jävla varmmmmmmmmmt! uffft. jag hatar det .. jag sitter här och har lust att slå sönder datorn!

sen är det mycket annat som händer just nu. jag blir så trött, så mycket bullshit det finns, så mycket falskhet och så mycket saknad på en och samma gång! =(

jag behöver ush just nu! jag ska upp och slänga ut mamma ur huset för att kunna göra det!!!

vi hörs i nästa liv! för snart hänger jag mig!



RIP MARIE !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0