LETS ZUMBA BABY!

Idag har jag gjort något riktigt kul och jobbigt??? gissa vad?. Jo min rubrik avslöjar nog allt!
jag har dansat zumba i 2 timmar. Fyfan vad underbart det är. Det är jobbigt men damn vad underbart det känns när man sitter och svettas efter hård arbete.

För er som inte vet vad zumba är så är det en fitness grej som stärker muskler och man förbränner fett samtidigt. Jag har köpt en skiva som heter zumba live.

Det är kondition träning till förbräning till styrketräning och balans. Det är liksom allt i ett och den här skivan kommer spelas om och om igen hela tiden. Ska gå ner minst 10 kilo med skivan ;) hoooooow low can i gooooo



Finns om man söker på youtube. Det finns bara som dom visar hur man gör och vad zumba är för något!
TRY IT OUT säger jag bara..
jag sitter och svettas än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0