nattinlägg - =/

jag har inte haft blogglust idag faksikst. Mycket som hänt bara dåliga saker faktiskt om jag ska vara ärlig. Livet är ett stort frågetecken, man har nästan aldrig svar på frågorna man får i livet.

Ska jag komma rakt på sak så är jag trött på människorna. Inte alla, utan dom som går bakom ryggen och är falska. Jag trode vänskap byggde på ärlighet. Men tyvär hade jag fel.

Jag har tur som har så underbara vänner som står kvar. dom kallas äkta vänner. dom andra kommer och går och sårar på bara minuter. Jag är glad och tacksam för dom underbara vänner jag har... kvar!

Det fattas en bit av mitt liv just nu. Men jag ska försöka fylla den med glädje och glömma sorgen. behöver inte sorg. Jag vill och SKA klara mig utan det!

vill bara säga att saraab och baraa ni är sjukt underbara. Ni är dom som alltid står kvar till slutet! Jag älskar er som mina egna syskon och familj. Ni är värda så mycket. Ni står vi min sida alltid även att jag inte gör det oftast. Jag har varit dålig på att höra av mig och allt det där. Men jag ska ändra på mig. För ni står alltid kvar och det gör jag med!

fuck dom som vill såra mig hela tiden. dom som inte ens är värda mina tårar!

ha ett bra liv så ska jag leva mitt liv på mitt sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0