heej bloggen.

gud vad länge sen jag bloggade. Jag ska nog sluta lova er att jag ska bli bättre, för jag kommer aldrig hålla det. men som ni vet går jag i skolan, tränar, umgås med kompisar och jobbar. Jag hinner inte blogga mycket har inte dator för att skriva. och min mobil när jag ska skriva kan jag inte ladda upp bilder osv.

Men jag kan väl skriva när jag har tid, det kan jag lova. Men just nu har jag inte så mkt tid men för att malika en kompis. vill att jag ska skriva, hon tvingar mig, hon dör för min blogg, hon tänker omg kändis. hon stalkar mig hela tiden. haha  så vad ska man göra man måste skriva för sina fans. så det här inlägget är för dig, hahaha! Asså vad leker jag. :p

iaf. idag har jag varit i skolan och hos shanga. Sen tränat, det var kul och det gick bra. Sen drog jag till pappa och åt pizza mums! och nu sitter jag och inte gör så mkt. har tråkigt. och vill bara spy för mår illa!
Min hals fuckar ur totalt kan jag säga. Har jätte ont. börjar nog bli sjuk..

iaf. ska upp och knarka lite tabletter så jag mår bättre.

dagens outfit kommer snart och det lovar jag. så kom in om en kvar så ligger den uppe jag lovar. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0