tidsfördrift.

Favorit frågor:

Film: dear john
TV: two and a half men
Mat: libanesikst
Favoritnummer: 8
Färg: röd

Kärleksliv
Planerar du att skaffa barn?: ah men inte än på ett tag
Hur många?: vill ha många. men 4 kanske?
Vad ska de heta?: Christiano och renaldo. sen vet jag inte.
Vill du gifta dig ?: Ja det vill jag.
Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: över 30

Välj det du tycker bäst om
Går ut/Sitter hemma: beror på mitt humör. men ut är ändå härligast-
Sommar/Vinter: SOMMAR
Diamanter eller pärlor: diamanter
Soluppgång eller solnedgång?: Solnedgång

Om dig som person
Vad söker du i ett förhållande?: Lycka och glädje
Civilstånd: Singel
Vilken skola går du i?: hammarö utbildningscenter
Vad tänder du på?: en person som vågar vara sig själv, som inte är blyg och som vågar visa känslor.
Hur skum är du? jävligt skum
När grät du sist?: ingen aning en vecka sen
Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller killar?: deras självsäkert het, att dom tror dom kan få vem dom vill, att dom leker så mycket, "jag är så jävla cool"
Vilken sak kan du inte leva utan?: mina vänner, speciellt dom i libanon
Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?: personligheten, om han är mjuk att prata med och hans humor.
Vad gillar du hos killar?: Lugna, självförtroende, snälla, öppna och omtänksamma och viktigaste; ha humor
Vad är du mest rädd för?: Förlora någon jag älskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0