godmorgon !

förlåt för dålig uppdatering igår. men jag kom hem så sent så jag somnade direkt.
igår var min dag grym. först drog jag och jomana på mys i uno. det var halloween tema och en massa mat buffé. mums jag åt så jag spräcktes. sen drog vi runt på stan och kollade lite. senare mot kvällen drog vi till rud och mötte upp några kompisar och drog till en skola som är öppen för ungdommar och kollade på fotboll. haha :)

hade jätte kul. vem behöver klä ut sig och dricka sig full för att ha en grym natt.. inte jag iaf. jag har kul utan äcklig alkohol.

iaf idag ska jag och jomana på hockey. FBK spelar idag. det var ett tag sen man såg dom spela. så ikväll ska det bli kul :)

vi hörs senare ska äta frukost och städa lite.

puss på er.



enda bilden som togs igår. idag ska jag vara bättre med kameran, tyvär har min bror med sig min digitalkamera så jag får ta kort med min mobil :(

Kommentarer
Postat av: LISOU

åh, tack! :)



härligt att höra. här är det bara bra :)

2010-10-30 @ 11:23:09
URL: http://lisou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0