home again.

hola amigos como estas? haha grym jag är på spanska. haha lite roligt hur jag lärde mig faktiskt. men det går vi inte in på :)

iag, jag har precis kommit hem från jomana. Tur att hennes hår inte blev lila eller blått. det blev svart som hon ville ha det. tung jag är eller, första gången jag färgar håret på någon i mitt liv, kanske ska öppna en frisörsalong? haha!

imorgon ska jag och jomana ha en dag för oss själva. vi ska först dra och bada i badhuset, och sen ska vi luncha på waynes coffe. sen ska vi dra till uno och sjunga lips och spela GH haha. :) så det ska bli kul.

nu kurrar min mage så måste springa upp och äta.

han klicka ett kort hemma hos jomana när hon duchade ur håret.

en osminkad marie framför spegeln i jomanas rum :)


Kommentarer
Postat av: Amis

SV: hihi...Tack! Kan bara säga detsamma =)

2010-10-28 @ 22:32:06
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0