gud vad länge sen jag skrev.

Jag har helt ärligt glömt bort min blogg. Tänkte på det förut idag när mina elever har börjat med en klassblogg. haha!
Iaf vad händer i mitt liv just nu? ja, jag har praktik i 8 veckor. jag har 3 veckor kvar. så det är skönt. Jag är i en klass med 11 åringar. kallar dom för mina elever. för det känns som att jag är lärare för dom. man känner sig så stor när man är med dom! haha.
iaf efter praktiken är det antingen handboll eller jobb eller shanga. Så det är liksom det jag håller på med . eller det är väl densamma förutom att jag är på praktik och inte skola.
iaf. vad ska jag skriva mer? hmm, färjestad tog SMGULD IGÅR! så va på torget och fira dom!! hur mäktigt som helst.
hmm vad mer är nytt? inte så mycket, börjat med mina körlektioner så det är bra och skönt! nu har jag inte så mycket mer att säga!
vi hörs.
puss
'
fin nyvaken tjej! haha bild är tagen i göteborg! just det var ju det jag tänkte på.. hann inte skriva om resten av veckan i göteborg glömde helt bort. men skitsamma! det var askul det var huvudsaken!
jag och susanna!
jag och saraaah!
en varm dag på praktiken!
jag och gzime!
en bild när snön fortfarande låg kvar!
det var lite bilder på mig under veckorna som gått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0