spring tur!

tjenare, idag känner jag mig hur duktig som helst. Jag började med att träna lite hemma med hantlar. Sen kände jag för att gå ut och springa. Så drog på mig mina jogging skor och sprang en halvtimme. Sen tänkte jag nu tar jag och springer lite i trappor för det hur bra träning som helst. Så jag sprang i trappor en halvtimme. och nu är jag riktigt sliten. Men fan vad underbart det är när man tar i från rövhålet och stupar och efterkänslan är så underbar! man känner sig så duktig och jag kan lova er att jag känner mig så underbart duktig!!
Nu ska jag börja springa ute när det är så fint väder! :)
aja nu måste jag ta tag i städningen.
puss!
3 år gammal bild! men så såg jag ut typ nyss också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0