arabernas talang.

hej mina kära. Sitter och väntar på arabernas gottalent. haha det är som talang men araberna har gått loss och tror sig kan något. haha.. dom är så roliga, ni ska bara veta. dom skämmer ut sig något rejält.
iaf. Inget nytt har hänt i veckan. bara skola, träning, träffa kompisar och hem. det är typ det jag gör nu förtiden.
Men jag längtar tills jag åkeeeeeeeeeer till göteborg Jag ska dit om 2 veckor. med shanga. fan vad grymt det kommer blir. en vecka med bästa tjejen och grymt sköna personer. haha :)
idag gjorde jag och shanga något stort. minns ni min hemligthet som jag inte får avslöja? jo vi började lite smått idag på ......., Kan tyvär inte säga så mycket jag vill men ååååh! Det vart sån känsla när vi gick runt på stan och ------. :)
men nu ska jag och mamma äta lite smått och gått. =)
puss på er. <3
Jag har börjat med mittbena vad tycks? jag tycker personligen att det är snyggt.
en nyvaken brud.
ingen vet varför jag sover med en sån fin tröja.
ingen vet varför med face ser ut så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0